niedziela, 28 sierpnia 2011

Rozdanie kosmetasia

http://kosmetasia.blogspot.com


ROZDANIE!

Witajcie :)

Trochę się to przedłużyło, ale w końcu mogę się za to zabrać ! :)
Zatem... ogłaszam swoje pierwsze rozdanie! :)
Skromne, bo skromne, ale zawsze ;P Im Was więcej, tym będzie lepiej :)

Co mam do rozdania?
- 2 cienie do powiek W7, kupiłam je jakiś czas temu na Ebay-u w różnych odcieniach, po czym stwierdziłam, że mam zdecydowanie za dużo cieni różowych w swojej kolekcji, zatem 2 z nich [jasny i ciemniejszy] powędruje do którejś z Was :) : 14 Baby Pink (jaśniejszy) oraz 17 Rose (ciemniejszy) - nowe
- róż do policzków Simple Beauty - dostałam go od firmy, użyty raz, niestety do mojej bladej karnacji nie pasuje :( - nr 11 - w rzeczywistości jest bledszy, niż na zdjęciu
- 2 lakiery z Golden Rose - nr 131 (użyty raz), oraz 136 (niebieski, nowy)
- lakier Coral Prosilk - nr 32 (nowy)

I zapewne jeszcze dorzucę jakąś próbkę/próbki ;)

 Rozdanie trwa do 9 września do 23:59.

ZASADY:
1. Musisz być moim publicznym obserwatorem - 1 los
Napisz w komentarzu pod jakim nickiem obserwujesz, oraz podaj swój e-mail, abym mogła się z Tobą skontaktować w razie wygranej
2. Możesz dodać mnie do blogrolla - 2 losy
Jeśli jestem w Twoim blogrollu, napisz mi o tym.
3. Możesz
 dodać na swoim blogu info o moim rozdaniu - 2 losy

Jeśli to zrobisz, podaj w komentarzu link do notki!
4. Osoby, które komentowały u mnie już wcześniej otrzymują dodatkowy los :)

Razem do zdobycia 5 losów (+1 dla stałych bywalców :) )

P.S. Nie wysyłam za granicę, może przy kolejnych rozdaniach.

Powodzenia ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz